
Všeobecné obchodní podmínky
Na straně Prodávajícího:
Smartfloor
Bezděkov 233
Česká Třebová
DIČ:
1. Obchodní a záruční podmínky
1.a)
Záruka trvá 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od okamžiku podepsání protokolu o převzetí zboží kupujícím (objednavatelem). Kupující (objednavatel) má právo uplatnit záruku pouze na zboží, které vykazuje vadu, vztahuje se na něho záruční lhůta a bylo zakoupeno viz. faktura nebo doklad o zaplacení.
1.b)
Záruka se vztahuje zejména na vady způsobené neodbornou montáží, vadou materiálu. Prodávající odpovídá za kvalitativní třídění u dodané podlahy, za vizuální vady (povrchové úpravy, nedostatečné naolejování), jiné vizuální poškození podlahy, za správnou počáteční vlhkost materiálu.
1.c)
Záruka se nevztahuje na opotřebení materiálu způsobeného jejím obvyklým užíváním. Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
- nesprávnou péčí a údržbou
- nehodami, hrubým zacházením či nesprávným použitím, pádem předmětu na podlahu, proseknutím podlahy
- na rozměrové změny a deformace materiálu způsobené klimatickými podmínkami abnormálním běžným opotřebením, např. ve formě poškození způsobeného ostrými podpatky obuvi, nedostatečnou ochranou nábytku, kamínky, pískem či jinými abrazivními předměty
- na změnu barvy způsobenou oxidací dřeva
- poškozením vodou v důsledku příliš vysokého obsahu vlhkosti v podkladu, taktéž z důvodu hydrostatického tlaku, záplavení způsobenému poruchami zařízení na přípravu kostek ledu, ledničkami, dřezy, myčkami na nádobí, potrubím či přírodními katastrofami, zatečením vody do spár
- poškozením způsobeným některou ze součástí vysavačů nebo tvrdými či kovovými kolečky
- poškozením způsobených močí domácích zvířat
- nesprávnou montáž či instalací, nesprávnou demontáží či opětovnou instalací podlážek nebo zanedbáním péče o zboží
- používáním materiálu v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, vlhkostí, prašností, chemickými nebo mechanickými vlivy
- materiál byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedených ve všeobecných podmínkách
- na materiál, který byl upraven zákazníkem (nátěry, ohýbání apod.)
- na materiál, který byl poškozen přírodními živly nebo vyšší mocí
1.d)
Skutečně použitý materiál se může v odstínech bare vně lišit od vzorků
1.e)
Reklamace se řídí zákonem číslo 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů
2. Podmínky a zůsob údržby dřevěných podlah
2.a)
V obytných prostorách dodržovat teplotu cca 18-25 stupňů celsia, vlhkost vzduchu 45-60%. Pokud by byla nižší vlhkost, může dojít k seschnutí podlahy a tím dojde k praskání podlahy nebo vytvoření nežádoucích spár a na to se nevztahuje záruka. V případě, že je vlhkost vyšší může dojít k nabobtání, zvlnění, korýtkování podlahy.
2.b)
V případě použití podlahového topení musí být před pokládkou dřevěné podlahy, během pokládky, alespoň 2 dny po pokládce teplota plochy podlahy max. 18 stupňů celsia. Po uplynutí dvou dnů po ukončení pokládky může teplota začít stoupat na potřebnou teplotu, max. o 3 stupně denně. Teplota svrchní podlahy nesmí přesáhnout 25 stupňů celsia. Tento pozvolný postup je potřeba dodržovat každnou topnou sezónu. Stejný postup platí také pří ukončení topné sezóny. Pokud se nedrží tento postup může dojít k deformaci podlahy.
2.c
Čerstvě naolejovaná podlaha je schůdná přibližně po 12 hod. po poslední aplikaci. Prvních 14 dnů se nesmí vytírat, doporučujeme zametat nebo vsávat. Koberce lze pokládat po 7 dnech a nábytek lze instalovat také po 7 dnech.
2.d
- Podlahy můžete snadno udržovat klasickými způsoby, tj. vsáváním, zametáním či vytíráním vlhkým hadrem navlhčeným čistou vlažnou vodou. Během úklidu nezanechávejte na povrchu přebytek vody.
- na údržbu nepoužívejte tukové výrobky, vosky a žádné jiné výrobky které pronikají a poškozují lak. Stejně nevhodné použítí leštidel a výrobků na podobné bázi.
- na údržbu nepoužívejte čistící prášky, brusné pasty, agresivní čístící prostředky
2.e
Nohy pohyblivého nábytku doporučujeme opatiřit měkkými podložkami. V případě křesel s kolečky použijte gumová kolečka, která odpovídají použití dřevěné podlahy nebo ochranné podložky. V případě dlouhodobého statického zatěžování je nutno eliminovat na co nejmenší míru pomocí vhodných roznášecích podložek. Pozor na to, aby jste vysokým zatížením nezabránili dilataci podlahy.
2.f
Veškeré tvrdé nečistoty, písek atd. je nutné z podlahy neprodleně odstranit, doporučuje se vytírat podlahu ve směru pokládky.
3. Způsob vyřízení reklamace
3.a
Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, nejdéle ve lhůtě do 30-ti dnů od okamžiku kdy se o reklamaci dozví. Po vyžízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklmace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje a kupující je povinen zaplatit prodávajícímu všechny náklady a výdaje vzniklé v souvislosti s vyžíezním neoprávěné reklamace
3.b
Pokud je možná výměna nabo oprava a je zřejmé, že zjištěné vady nebrání jejímu obvyklému užívání, může prodávající navrhnout přiměřenou slevu z ceny zboží. V případě poskytnuté slevy nelze zpětně tuto vadu reklamovat.